Jak používat svůj účet

Přehled účtu

V sekci "Můj účet" můžete:

  • upravovat své údaje,
  • spravovat svůj adresář,
  • změnit své osobní heslo,
  • uplatnit poukázky,
  • mít přehled o svých objednávkách a produktech,
  • prohlížet si seznam přání a seznam oznámení.

V přehledu naleznete:

  • fakturační adresu,
  • doručovací adresu,
  • objednávky,
  • další informace,
  • produkty.

Moje objednávky

V sekci "Moje objednávky" najdete přehled posledních objednávek. Můžete sledovat stav svých objednávek a zobrazit podrobnosti ke každé konkrétní objednávce.

Mohu změnit dodací / fakturační adresu?

Jak mohu změnit dodací adresu?

Jako zákazník se svým vlastním zákaznickým účtem můžete zadat několik adres a vždy vybrat tu adresu (nebo balíkovnu ve vaší blízkosti), na kterou by měl být balíček zaslán.

Upozorňujeme, že po dokončení objednávky nelze adresu ve vašem účtu změnit. Pokud si přejete změnit dodací adresu po dokončení objednávky, kontaktujte náš zákaznický servis.

Pokud balíček ještě nebyl zabalen, můžeme ho s radostí převzít.

Pamatujte, že každá přepravní společnost má vlastní balicí stanici:

Je také důležité, abyste si ve svém účtu zvlášť vytvořili své jméno s adresou a adresu balíkovny, jinak balíček nedostanete. Pokud zadáte k objednávce poznámku, že chcete zásilku vyzvednout v balíkovně, tento systém nebude fungovat. Zásilka bude zaslána na vámi zadanou adresu bydliště.

Jak mohu změnit fakturační adresu?

Fakturační adresu můžete kdykoliv změnit. Jednoduše upravte fakturační popř. dodací adresu v přehledu vašeho osobního účtu. Můžete je také upravovat přímo při každém procesu objednávky.

Upozorňujeme, že po dokončení objednávky nelze adresu ve vašem účtu změnit. Pokud si přejete změnit fakturační adresu po dokončení objednávky, kontaktujte náš zákaznický servis.

Mohu změnit heslo nebo e-mailovou adresu?

Svou e-mailovou adresu nebo heslo můžete ve svém účtu kdykoli změnit. Chcete-li změnit svou e-mailovou adresu, jednoduše upravte své osobní údaje v přehledu svého účtu. Chcete-li změnit heslo, vyberte v nabídce vlevo možnost „Změnit heslo“.

Máte-li jakékoli další dotazy, můžete se kdykoliv obrátit na náš zákaznický servis.

Funkce vašeho zákaznického účtu

Seznam oznámení

Pokud je produkt, který chcete objednat, dočasně nedostupný, můžeme vás zaslat upozornění, jakmile bude znovu k dispozici. Stačí kliknout na tlačítko „Upozornit mě, jakmile bude k dispozici“ a tento produkt bude přidán do vašeho seznamu oznámení. Jakmile bude produkt znovu k dispozici, zašleme vám e-mail.

Recenze produktů

Budeme moc rádi, když ohodnotíte produkty, které jste u nás zakoupili. Hodnocení pomůže nám a všem našim zákazníkům. Chcete-li ohodnotit produkty, musíte být přihlášeni na našem webu. Zakoupené produkty najdete v sekci Můj účet. Poté můžete jednoduše napsat hodnocení. Produkty můžete samozřejmě ohodnotit i na příslušných produktových stránkách.

Hodnocení je založeno na bázi hvězdiček, přičemž 5 hvězdiček odpovídá nejlepšímu hodnocení. Produkt můžete také okomentovat. Pomocí této funkce dáte nám i ostatním zákazníkům lepší představu o produktu.

Pokyny pro psaní recenzí

Při psaní recenzí produktů dodržujte následující pokyny:

  • Soustřeďte se pouze na produkt, který chcete ohodnotit, a na vaše skutečné zkušenosti s tímto produktem.
  • Hodnocení by se nemělo týkat našeho zákaznického servisu, zpracování objednávek nebo dopravy. Máte-li jakékoli dotazy týkající se nákupu nebo komentáře k našemu obchodu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
  • Uveďte konkrétní podrobnosti o výhodách a nevýhodách daného produktu.
  • Pamatujte, že účelem hodnocení produktu je pomoct ostatním zákazníkům, kteří zvažují jeho nákup.

Vyhrazujeme si právo smazat nebo zablokovat recenzi produktu, pokud obsahuje některé z následujících bodů:

  • Informace, které se netýkají samotného produktu.
  • Obscénnosti, pomlouvačné popisy nebo jiné výrazy, které nejsou vhodné pro veřejné fórum.
  • Ceny, reklama, spam nebo odkazy na jiné produkty, nabídky, webové stránky a konkurenty.
  • E-mailové adresy, telefonní čísla, odkazy na jiné webové stránky a kontaktní informace.
  • Kritické nebo škodlivé komentáře k dalším recenzím na webu.
  • Všechny obrázky zobrazující nesprávné použití zboží.

Pokud nám chcete poskytnout zpětnou vazbu na náš výběr produktů, ceny, zpracování objednávek nebo vaši dodávku, nebo také položit konkrétní dotazy, nezadávejte je prosím do našeho systému pro kontrolu produktů. Naši pracovníci zákaznického servisu je nevidí, a proto nemohou rychle reagovat. Obraťte se přímo na náš zákaznický servis.

Děkujeme, že jste si udělali čas a podělili se o svůj názor s ostatními!

Zapomněl/a jsem heslo

Klikněte sem, zadejte svou e-mailovou adresu a my vám zašleme e-mail s potřebnými informacemi na vybrání nového hesla. Pak můžete opět pokračovat v nákupu.

Pokud budete mít při registraci jakékoliv problémy, kontaktujte nás!